اونس طلا2331.63
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

چرا اتحادیه طلا و جواهر تهران گواهینامه ایزو گرفت

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن بیان اقدامات مهم این اتحادیه در یک سال اخیر از دلایل دریافت گواهی نامه ایزو برای اتحادیه طلا سخن گفت.



محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر تهران در آستانه اولین سالگرد حضور خود در سمت ریاست این اتحادیه در گفتگو با سایت طلا، با بیان خبر دریافت گواهینامه ایزو 9001 از سوی موسسه " توف نورد" اعلام داشت: با تحولات مدیریتی که در اتحادیه طی یک سال اخیر انجام شد، هیئت مدیره ی جدید دستورالعمل و برنامه ای را بر اصلاح ساختار اتحادیه درنظرگرفتند تا همکارانی که مسائل و مشکلاتی را دارند در مراجعه به اتحادیه رضایت آنان جلب شود. در این زمینه بهترین کار دریافت استاندارد مدیریت کیفیت برای اتحادیه بود.

وی در این زمینه افزود: چند روز قبل از طرف موسسه استاندارد "توف" آلمان به اتحادیه مراجعه شد و کلیه ی قسمت های اتحادیه از جمله کمیسیون ها و مراجعات مردم و نظرسنجی ها بررسی شد و با درجه بسیار عالی استاندارد 9001 برای اتحادیه مورد تایید قرار گرفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نیاز دریافت این گواهینامه برای این اتحادیه گفت: با دریافت این گواهینامه ارتباطات با اتحادیه های کشورهای مختلف خصوصاٌ کشورهای صاحب نام در عرصه طلا و جواهر گسترش خواهد یافت، و زمانی که اعلام می شود اتحادیه ای دارای استاندارد ایزو 9001 در ارتباط با مدیریت کیفیت هست برخورد دیگر کشورها با ایران بین المللی خواهد بود و این آغازی برای جهانی شدن صنعت طلای کشور است.

کشتی آرای در رابطه جلسه اخیر این اتحادیه با سازندگان طلا و جواهر به سایت طلا گفت: در این جلسه که با حضور تولیدکنندگان برتر کشور برگزار شد، در خصوص افزایش کیفیت و حجم تولیدات، صادرات، فرهنگ سازی استفاده از زیورآلات داخلی برای مردم و از همه مهم تر طراحی، رنگ و کیفیت به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور یادآور شد: جلسات بررسی تولید در این صنف قرار است به طور مداوم و در چند کمیته زیر نظر اتحادیه و هیئت مدیره تشکیل شود و در آن بحث های ماشین آلات، طراحی، ارتباطات، بازاریابی و همچنین اخذ پاویون مخصوص ایران در نمایشگاه های بین المللی مطرح شود تا ان شاء الله در پایان چهار سال ماموریت هیئت مدیره ی این اتحادیه بتوانیم کارنامه قابل قبول و خوبی را به اعضاء و همکارانمان تقدیم کنیم.

وی ضمن تقدیر از مصوبه حذف تضمین برای صادرات طلا و جواهر و مهم برشمردن آن در رشد این صنعت اظهار داشت: گره اصلی کار در پروسه های اداری است که وقت گیر و زمان بر می باشد و این موارد را باید در صادرات به حداقل رساند، و همچنین به واحدهای کوچک تولیدی و کارگرانی که تحت فشار هستند توجه کرده و به کار آنان رونق دهیم.

رئیس اتحادیه طلا وجواهر تهران در خصوص افتتاح معدن طلای زرشوران و افزایش ظرفیت تولید طلای کشور نیز گفت: تولید طلا توسط این کارخانه بر قیمت طلای داخل تأثیری ندارد، چون قیمت طلا با بازارهای بین المللی تعیین می شود، ولی می تواند کیفیت تولیدات ما را با در اختیار داشتن شمش طلای استاندارد بالا ببرد و با این افزایش ظرفیت شش تن طلا قسمتی از نیاز داخلی برطرف می شود.

کشتی آرای با منحصر به فرد دانستن ماشین آلات معدن زرشوران در سطح جهانی تصریح کرد: در این معدن به غیر از طلا، مقدار زیادی نقره، جیوه و سرب استخراج می شود و اینها یک کمپلکس معدنی هستند که این معدن با تمامی این فلزات می تواند جایگاه ویژه ای در معادن دنیا داشته باشد.

وی با اعلام جایگاه 54 ایران در زمینه تولید شمش در دنیا خاطرنشان کرد: با افتتاح و تجهیزمعادن در کشور می توانیم جایگاه تولید شمش طلای کشور را ارتقا داده و در این خصوص باید از فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده کنیم تا برای کشور زمینه ارزآوری و اشتغال ایجاد نماید.


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد