اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نفسهای کاهشی سکه

سایت طلا: بازار سکه که این روزها تحرکاتش بیشتر تحت تأثیر روند دلار و نوسانات این ارز تنظیم می شود، با غلبگی کاهش قیمتها امید فعالان را به بازگشت سکه به کانال 940 هزار تومان تضعیف کرد.


به گزارش سایت طلا، بازار سکه در روز گذشته ارزش سکه های طلایی را بر طبق روند دلار و افت نسبی اونس کاهش داد و بهای سکه بهار آزادی را به 929 هزار تومان رساند که این پایین ترین سطح در دو هفته گذشته بود.

البته این دو متغییر در اولین روز هفته ی گذشته نیز سبب کاهش ارزش سکه بهار آزادی شد اما ارزش این سکه در نزدیکی مرز 940 هزار تومان باقی ماند.
کاهش سکه در روز شنبه ی گذشته در شرایطی بود که گروهی از فروشندگان با توجه به نوسانات سکه در روزهای گذشته و احتمال بازگشت سکه به کانالهای بالاتر ترجیح دادند در این روز معامله ای انجام ندهند.

بازار سکه در روز یکشنبه با وجود افت اندک دلار داخل قدری به جبران ارزش سکه ها پرداخت که این افزایش جزئی در حالی صورت گرفت که میزان معاملات و تقاضا برای خرید در بازار با کاهش همراه شد.

در پایان معاملات روز یکشنبه ارزش سکه ی بهار آزادی بر 939 هزار تومان، نیم سکه و ربع بر 470 و 262 هزار تومان و سکه 1 گرمی بر 171 هزار تومان قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، در روز دوشنبه ریزش دلار همزمان با افزایش طلای جهانی سبب شد تا بازار سکه کاهش اندکی را شاهد باشد و تنها 2 هزار تومان از بهای سکه بهار آزادی بکاهد.

در روز سه شنبه بازار سکه ارزش سکه های طلایی را تقویت کرد و به سکه تمام بهار آزادی 2 هزار تومان افزود که فروشندگان بازار افزایش اونس جهانی و دلار داخل را سبب نزدیک شدن سکه به کانال 940 هزار تومانی دانستند.

براساس این گزارش، بازار سکه در پایان معاملات این روز ارزش هر نیم سکه را به 471 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی را به 261 و 171 هزار تومان رساند.
سایت طلا حاکیست، واکنش بازار سکه به افت نسبی دلار و اونس جهانی در روز چهارشنبه کاهش اندک سکه های طلایی بود و ارزش سکه بهار آزادی به 937 هزار تومان رساند.

در آخرین روز هفته متغییر طلای جهانی زمینه ی کاهش بیشتر سکه ها را فراهم کرد تا با رسیدن بهای سکه بهار آزادی به 934 هزار و 800 تومان، افت 3 هزار تومانی را نسبت به روز شنبه شاهد باشد.
در غروب روز پنجشنبه قیمت هر نیم سکه بر 469 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی به 258 و 170 هزار تومان قرار گرفت.

گفتنی است، بازار سکه که در تعیین جهت حرکتش همواره به روند طلا در بازارهای جهانی و دلار در بازار داخل نظر دارد، از ابتدای هفته ی گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفت و از ارزش سکه ی بهار آزادی بیش از 11 هزار تومان کاست.

حال باید دید با توجه به چشم انداز منفی اونس و سیر کاهشی دلار همزمان با کاهش سطح معاملات بازار سکه در دو ماه آینده چه سرنوشتی در انتظار سکه بهار آزادی است. آیا بهای سکه های طلایی به زیر مرز 900 هزار تومان خواهد رسید؟/ج


انتهای پیام





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد