اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا طی ماه های آینده بین 1200 تا 1300 دلار خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری مارکس اسپکترون پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا طی ماه های آینده نیز بین 1200 تا 1300 دلار در هر اونس تثبیت خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بولیون دسک ، کاهش قیمت طلا در هفته های گذشته تاثیر زیادی بر افزایش تقاضای فیزیکی به خصوص در بازارهای هند و چین داشته است و این مساله بار دیگر موجب افزایش نسبی قیمت شده است.

بر اساس این گزارش دیوید گووت تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری مارکس اسپکترون تصریح کرد که با افزایش مجدد قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر تقاضا بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

سرمایه گذاران بین المللی به خصوص خریداران چینی و هندی منتظر کاهش مجدد قیمت طلا هستند تا نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی افزود: صادرات طلای سوییس طی ماه گذشته به بیش از 172 تن رسیده که این بالاترین رقم از فوریه بوده است. این مساله نشانگر رشد چشمگیر تقاضای طلا بوده است ولی افزایش قیمت بار دیگر موجب افت تقاضا شده است.

این کارشناس ارشد اقتصادی گفت: به نظر می رسد قیمت طلا طی ماه های آینده نیز بین 1200 تا 1300 دلار خواهد بود. فصل جشن های سراسری هند نیز از روز گذشته آغاز شده و تا 27 اکتبر ادامه خواهد یافت.

واردات طلای هند در ماه سپتامبر با 450 درصد رشد به بیش از 3.75 میلیارد دلار رسیده است./م



انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد