اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1222 تا 1257 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی اینوستینگ نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در روزهای آینده 1222 دلار خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1222 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود این فلز زرد با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1257 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح می توان به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

انتشار گزارش مربوط به تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و ارزش یورو و دلار در بازارهای بین المللی داشته است. بانک مرکزی اروپا به شدت نگران وقوع رکود اقتصادی دیگری در منطقه یورو است.

اجرای محرک پولی و ادامه سیاست های محرک پولی به نفع قیمت طلا خواهد بود چرا که تزریق نقدینگی بیشتر به معنای افزایش نرخ تورم خواهد بود و طلا بهترین کالا برای در امان بودن از افزایش نرخ تورم است.

البته انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا در روزهای آینده و برگزاری نشست فدرال رزرو نیز طی هفته آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام




سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد