اونس طلا2326.25
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

سیاست های پولی آمریکا و اروپا موجب کاهش قیمت طلا در بلندمدت خواهد شد

سایت طلا : در حالی که قیمت طلا طی روزهای گذشته با افزایش نسبی روبرو شده و علت اصلی آن نگرانی سرمایه گذاران نسبت به اوضاع اقتصادی جهان بوده ولی تحلیلگر برجسته موسسه سیتیکس فیوچرز تاکید کرد که قیمت طلا در بلندمدت با کاهش روبرو خواهد شد.


به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ ، قیمت طلا هفته گذشته برای دومین هفته متوالی با افزایش نسبی روبرو شد که علت اصلی این مساله کاهش ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی بوده است.

بر اساس این گزارش برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا طی هفته آینده تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که فدرال رزرو در این نشست اجرای محرک پولی را به طور کامل متوقف خواهد کرد.

"ژو رون یو" تحلیلگر ارشد موسسه سیتیکس فیوچرز در این باره تاکید کرد که در حالی که بازار هنوز نسبت به زمان افزایش نرخ بهره آمریکا مطمئن نیست ما انتظار داریم که فدرال رزرو در نشست آتی خود اجرای محرک پولی را به طور کامل متوقف کند. انتشار آمارهای اقتصادی مثبت در آمریکا این احتمال را تقویت کرده است.

وی در ادامه افزود: در عین حال بانک مرکزی اروپا نیز اجرای سیاست های انبساطی پولی را ادامه می دهد و این مساله موجب کاهش ارزش یورو در برابر دلار خواهد شد و این مساله در نهایت به ضرر قیمت طلا در بلندمدت خواهد بود./ج


انتهای پیام




سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد