اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد تولید طلای چین طی سال های آینده به شدت کاهش خواهد یافت

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بیزینس مانیتور اعلام کردند که رشد تولید طلای چین بزرگترین تولید کننده جهان طی سال های آینده با افت شدید و چشمگیری روبرو خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بیزینس مانیتور در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که رشد تولید طلای چین طی سال های آینده به علت کاهش ذخایر سنگ طلا و افت سودآوری شرکت های معدنی با کاهش زیادی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش کاهش تولید چین زمینه لازم برای افزایش واردات طلای این کشور برای تامین تقاضا را آماده خواهد کرد و به نظر می رسد واردات طلای چین طی سال های آینده با رشد فزاینده ای روبرو شود.

پیش بینی می شود رشد تولید طلای چین تا سال 2018 میلادی به کمتر از 0.9 درصد برسد. این رقم امسال به بیش از 6 درصد خواهد رسید. بسیاری از شرکت های معدنی چین با کاهش ذخایر سنگ طلا و افزایش هزینه های تولید روبرو هستند.

به نظر می رسد افت قیمت طلا در بازارهای جهانی تاثیر منفی زیادی بر وضعیت شرکت های معدنی چین داشته و موجب کاهش چشمگیر سود این شرکت ها شده است. قیمت طلا از سال 2013 میلادی تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته است.

رشد تولید طلای چین نیز در سال های اخیر متعادل شده است. چین در سال 2007 میلادی با پیشی گرفتن بر آفریقای جنوبی به بزرگترین تولید کننده طلای جهان تبدیل شد./م



انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد