اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به خطر افتادن رشد اقتصادی جهان افزایش نرخ بهره آمریکا را به تاخیر خواهد انداخت

سایت طلا : معاون فدرال رزرو آمریکا تاکید کرد که اگر افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیرات منفی جدی بر رشد اقتصادی جهان داشته باشد این مساله به تاخیر خواهد افتاد.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، استنلی فیشر معاون فدرال رزرو آمریکا تصریح کرد که تلاش ها برای عادی کردن سیاست های پولی آمریکا پس از سال ها اجرای سیاست های محرک و انبساطی آغاز شده ولی اگر چشم انداز اقتصادی جهان با تهدید جدی روبرو شود افزایش نرخ بهره و عادی سازی سیاست های پولی آمریکا با تاخیر روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر رشد اقتصادی جهان کمتر از حد انتظارات باشد تبعات منفی آن برای اقتصاد آمریکا فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد تا در روند عادی سازی سیاست های پولی و افزایش نرخ بهره تجدیدنظر کند و این روند را با سرعت کندتری اجرا کند.

اظهارات معاون فدرال رزرو آمریکا در شرایطی است که صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود نسبت به کاهش رشد اقتصادی جهان در سال 2014 و 2015 میلادی هشدار داده است.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی نیز نسبت به وضعیت نگران کننده رشد و رونق اقتصادی در کشورهای صنعتی و در حال توسعه و نوظهور هشدار داده اند./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد