اونس طلا2208.17
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

حمایت بانک سامان از نخستین نشست اتاق بازرگانی ایران و سوئیس

نخستین نشست اعضای اتاق بازرگانی ایران و سوئیس با حمایت ویژه بانک سامان در تهران برگزار شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در این نشست که با حضور جولیو هاز سفیر سوییس در ایران، تعدادی از رایزنان اقتصادی سفارت‌های اروپایی در ایران و جمعی از تجار و صادرکنندگان ایرانی برگزار شد، ولی ضرابیه رییس هیئت‌مدیره بانک سامان، در سخنانی با اشاره به نقش سازنده بانک سامان در زمینه تجارت خارجی کشور در سال‌های اخیر اظهار داشت: بانک سامان با اتکا به ارتباط کارگزاری مناسب با بانک‌های معتبر جهان، توانایی دارد یاری‌گرفعالان این عرصه باشد.

رییس هیئت‌مدیره بانک سامان تصریح کرد: در سال‌های اخیر، خدمات گسترده‌ای در زمینه تجارت و صادرات به مشتریان بانک ارائه شده است و در سال گذشته، حدود 13درصد کل واردات کشور، 25 درصد کل واردات صنایع غذایی و بیش از 35 درصد واردات دارو و تجهیزات پزشکی با حمایت بانک سامان صورت گرفته است.

جولیو هاز سفیر سوئیس در ایران نیز در این نشست، با ابراز خرسندی از ایجاد این شورای مشترک اظهار امیدواری کرد که فعالیت‌های این اتاق، سبب توسعه تجارت میان دو کشور شود.

بر اساس این گزارش، حسین سلیمی رئیس هیات مدیره و شریف نظام مافی مدیرعامل اتاق بازرگانی ایران و سوئیس نیز درباره اهداف و چشم‌انداز اتاق به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.


در خبری دیگر از بانک سامان ازسوی هیات‌داوران همایش مدیر شایسته ملی، سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان به عنوان مدیر شایسته کشور برگزیده و معرفی شد.

در مراسمی که چندی پیش در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، به تعدادی از مدیران منتخب شایسته از صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی با اهداء تندیس ویژه تقدیر شد.

دکتر احمد مجتهد نایب‌رییس هیات‌مدیره بانک سامان به نمایندگی از مدیرعامل بانک تندیس ویژه این همایش را از هیات‌داوران دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، از جمله معیارهای انتخاب مدیران شایسته ملی، بررسی نتایج مورد انتظار استقرار شایسته‌سالاری در بنگاه‌های اقتصادی ایران، تبیین ابعاد مختلف مدیریت جهادی و قدردانی از بزرگان و پیشکسوتان مدیریت ایران عنوان شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد