اونس طلا2394.45
مظنه16,106,000
18 گرم3,718,000
ارزش سکه36,286,818
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

سرقت 80 میلیونی طلا به بهانه خرید!

سارق طلافروشی در اصفهان که به بهانه خرید تعدادی گردنبند به ارزش 80 میلیون ریال، در غفلت طلا فروش طلاجات وی را سرقت و متواری شده بود در اقدام به موقع ماموران پلیس دستگیر شد.




سرهنگ یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت 80 میلیون ریالی طلا از یک مغازه طلا فروشی بلافاصله به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

ویدر بیان اظهارات صاحب مغازه طلافروشی افزود: سارق به بهانه خرید طلا وارد مغازه شد و از طلافروش تعدادی گردنبند در خواست کرد، دقایقی بعد متهم دوگردنبند را انتخاب کرد و در موقعیتی مناسب از غفلت مغازه دار سوء استفاده کرده و با برداشتن طلا از مغازه فرار می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ماموران به محض شنیدن اظهارات فرد مالباخته وارد عمل شدند و طی تحقیقات انتظامی با شناسایی دقیق و اجرای عملیات حساب شده سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: از سارق طلافروشی دو رشته گردنبند طلا به همراه یک تیغه سلاح سرد، کشف شد که در بازجویی های ماموران مشخص شد وی با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده که متهم ردیف دوم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

وی در ادامه سهم شهروندان در تولید، حفظ و تحکیم امنیت و آرامش را توجه جدی به توصیه ها و هشدارهای پلیسی اعلام کرد و از طلافروشان خواست هنگام برخورد با مشتری بیش از پیش دقت داشته باشند و در صورتی که فردی رفتار مشکوکی داشت و زیور آلات متعددی را طلب کرد، باید با احتیاط بیشتری با او برخورد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مغازه های طلافروشی باید به سیستم امنیتی مجهز باشند، تصریح کرد: باید درب طلافروشی ها از درب های ضدسرقت باشد تا امکان سرقت کاهش یابد و طلا فروشان با افزایش سیستم امنیتی از وقوع سرقت های احتمالی جلوگیری نمایند.


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد