اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چین باید دستیابی به ذخایر 8500 تنی طلا را هدف قرار دهد

سایت طلا : رئیس انجمن طلای چین تاکید کرد که این کشور باید دستیابی به ذخایر 8500 تنی طلا را مهمترین هدف خود در بلند مدت قرار دهد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی ماینینگ، سانگ ژین رئیس انجمن طلای چین تصریح کرد که چین باید میزان ذخایر طلای خود را به طور چشمگیری افزایش دهد و ذخایر طلای این کشور باید بیشتر از آمریکا باشد.

بر اساس این گزارش وی افزود: چین باید برای بین المللی کردن یوان خود وضعیت ذخایر طلا را ارتقا دهد و دستیابی به ذخایر طلای 8500 تنی را هدف مهم و اصلی خود قرار دهد.

وی در ادامه گفت: علت اصلی کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی سیاست های پولی آمریکا است. آمریکا قصد دارد با افزایش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی هژمونی و تسلط دلار در بازارهای بین المللی را حفظ کند.

آمریکا 74 درصد ذخایر رسمی طلای جهان را در اختیار دارد. افزایش ذخایر طلای چین می تواند عامل مهمی در رشد ارزش یوان در برابر سایر ارزهای بین المللی داشته باشد.

چین از سال 2009 میلادی تاکنون میزان رسمی ذخایر طلای خود را اعلام نکرده است. آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی چین در سال 2009 میلادی نشان می دهد میزان ذخایر طلای این کشور به بیش از 1054 تن رسیده است.

برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند ذخایر طلای چین در سال های اخیر دو برابر شده است./م


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد