اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا در برابر گزارش وزارت کار آمریکا آسیب پذیر خواهد بود

سایت طلا : گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال در ماه سپتامبر در حالی قرار است روز جمعه منتشر شود که برخی تحلیلگران معتقدند انتشار این گزارش تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.


به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، موسسه سرمایه گذاری تی دی سکیوریتی اعلام کرد که قیمت طلا در برابر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا به شدت آسیب پذیر خواهد بود و اگر میزان اشتغال ایجاد شده در بازار آمریکا طی ماه گذشته کمتر از حد انتظارات باشد قیمت طلا بار دیگر با افزایش نسبی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش این موسسه سرمایه گذاری افزود: اگر گزارش وزارت کار آمریکا مطابق با انتظارات اولیه کارشناسان اقتصادی باشد ارزش دلار بار دیگر با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد و در این صورت احتمال کاهش قیمت طلا به کمتر از 1200 دلار وجود خواهد داشت.

به نظر می رسد در شرایط کنونی سرمایه گذاران تمایل چندانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا ندارند و منتظر روشن شدن وضعیت اقتصادی آمریکا و نوسانات ارزش دلار هستند. با روند کنونی احتمال کاهش قیمت طلا به زیر 1200 دلار بیشتر شده است.

به اعتقاد تحلیلگران تی دی سکیوریتی قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1182 تا 1240 دلار در نوسان خواهد بود و این سطوح قیمتی بستگی زیادی به گزارش روز جمعه وزارت کار آمریکا خواهد داشت./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد