اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا آهنگ صعودی سکه تداوم می یابد؟

سایت طلا: بازار سکه که این روزها تحرکاتش بیشتر تحت تأثیر روند دلار و نوسانات این ارز تنظیم می شود، با غلبگی افزایش قیمتها امید فعالان را به بازگشت سکه به کانال 940 هزار تومان تقویت کرد.



به گزارش سایت طلا، بازار سکه امروز ارزش سکه های طلایی را بر طبق روند دلار افزایش داد و با 3 هزار تومان رشد به 938 هزار تومان رسید. در همین حال روز گذشته بهای سکه بهار آزادی به 935 هزار تومان رسیده بود.
این درحالیست که ریزش دلار داخل همزمان با افت اونس جهانی در اولین روز هفته ی گذشته تضعیف سکه بهار آزادی و تجربه پایین ترین سطح در 6 ماه گذشته را به همراه داشت، ولی روند معکوس این بازار در هفته جاری قیمت طلا و سکه را بالا برد.

تداوم روند کاهشی بازار سکه در روز یکشنبه ی گذشته با وجود ثبات طلای جهانی از سوی دلار داخل رقم خورد و فعالان کاهش دلار را در کنار افت تقاضا علت اصلی این امر دانستند.

این گزارش می افزاید، در روز دوشنبه کاهش نسبی طلای جهانی همزمان با افت اندک دلار بازار سکه را تاحدودی به عقب نشاند که پایین رفتن سکه در کانال 910 هزار تومانی امید اکثر فعالان بازار را به بازگشت سکه به مرز 940 هزار تومان کمرنگ کرد.
اما در روز سه شنبه بازار سکه ارزش سکه های طلایی را تقویت کرد و به سکه تمام بهار آزادی 8200 تومان افزود که فروشندگان بازار سکه افزایش اونس جهانی و دلار داخل را سبب بازگشت سکه به کانال 920 هزار تومانی دانستند.

براساس این گزارش، بازار سکه در پایان معاملات این روز ارزش هر نیم سکه را به 466 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی را به 264 و 170 هزار تومان رساند.
سایت طلا حاکیست، واکنش بازار سکه به تداوم رشد دلار در روز چهارشنبه همزمان با افت طلای جهانی افزایش اندک سکه های طلایی بود و ارزش سکه بهار آزادی به 926 هزار و 600 تومان رسید.
در غروب روز چهارشنبه قیمت هر نیم سکه بر 467 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی به 265 و 171 هزار تومان قرار گرفت.
در روز پنج شنبه بازار طلای تهران به مناسبت شهادت امام محمد تقی علیه السلام تعطیل بود.

گفتنی است، بازار سکه که در تعیین جهت حرکتش همواره به روند طلا در بازارهای جهانی و دلار در بازار داخل نظر دارد، فصل تابستان را در حالی به پایان رساند که بیش از 55 هزار تومان افت را در بهای سکه تمام بهار آزادی شاهد بود. این در شرایطی است که دلار 35 تومان و اونس بیش از 100 دلار از ارزشش را از دست داد.

حال با توجه به چشم انداز منفی اونس همزمان با آغازی افزایشی در فصل پاییز برای دلار، باید شاهد روزهای گرم این سکه های طلایی در فصل سرد سال بود یا تداوم روزهای سرد؟/ج


انتهای پیام



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد