اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از سرگیری مذاکرات در آینده نزدیک

يك منبع نزديك به تيم مذاكره كننده گفت: مذاکرات در مجموع مفيد و سازنده بوده اگرچه منجر به پيشرفت قابل ملاحظه اي در موضوعات مورد اختلاف نگرديد. با عنايت به مجموعه شرايط و بحث‌هاي فني فشرده اي كه تاكنون صورت گرفته است، طرفين تصميم گرفتند مشورت‌ها در آينده نزديك از سر گرفته شود.



یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده گفت: مذاکرات سه جانبه جناب آقای ظریف با خانم اشتون و آقای کری امروز در نیویورک به مدت دو ساعت و 15 دقیقه برگزار شد. این مذاکرات در فضایی کاملا جدی و صریح صورت گرفته و ابعاد مختلف فنی، سیاسی و حقوقی برنامه هسته ای کشورمان و نیز تحریم‌ها را در بر گرفت.

وی ادامه داد: این مذاکرات در مجموع مفید و سازنده بوده اگرچه منجر به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در موضوعات مورد اختلاف نگردید. با عنایت به مجموعه شرایط و بحثهای فنی فشرده ای که تاکنون صورت گرفته است، طرفین تصمیم گرفتند مشورت‌ها در آینده نزدیک از سر گرفته شود.

این منبع افزود: در پایان این مذاکرات موضوع نگرانی کشورمان از وضعیت ایرانیان دستگیر شده یا تحت تعقیب توسط دولت آمریکا و ضرورت آزادی فوری آنان به صورت دوجانبه به طرف آمریکایی منتقل گردید.

لازم به توضیح است که غیر از موضوع ایرانیان که به دلایل انسانی با طرف آمریکایی مطرح گردید، جمهوری اسلامی ایران در هیچ موضوع دیگری از جمله موضوع افراط گرایی و تهدیدات داعش با دولت آمریکا مذاکره نمی‌کند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد