اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد دلار و یورو طی دو هفته گذشته

سایت طلا: طي 2 هفته گذشته، هر دلار آمريکا در بازار آزاد با رشد يازده توماني و هر يورو در اين بازار با افزايش شش توماني مواجه شد.


به گزارش سایت طلا؛ بازار ارز در تعطیلات نوروزی، شاهد رشد بهای دلار و یورو بود، بطوریکه هر دلار آمریکا تا سطح 1120 تومان و هر یورو تا 1576 تومان بالا آمد.

براساس این گزارش؛ بهای هر دلار آمریکا در آخرین روزهای کاری سال 89، بر روی 1107 تومان تثبیت شد و در نخستین روز کاری سال 90، یعنی شنبه ششم فروردین ماه با رشد سه تومان، 1110 تومان در بازار معامله شد.

این گزارش می افزاید؛ هر دلار در بازار ارز، روزهای دوشنبه و سه شنبه در هر روز یک تومان و در روز چهارشنبه، هفت تومان افزایش یافت و در این روز به 1120 تومان رسید، اما این واحد پول آمریکایی در روز پنج شنبه یازدهم فروردین ماه، 2 تومان از ارزشش در بازار کاسته شد و بر روی 1118 تومان آرام گرفت.

برپایه این گزارش؛ هر پوند انگلیس در آخرین روز سال 88، 1850 تومان معامله شد، اما در سال جدید روند نزولی پیدا کرد و در روز دوشنبه هشتم فروردین به 1810 تومان هم رسید، اما در طول هفته افزایش یافت و روز پنج شنبه بر روی رقم 1845 تومان بفروش رسید.

این گزارش می افزاید؛ هر یورو در آخرین ساعات سال 89، 1570 تومان معامله شد ولی در سال جدید و در نخستین روز کاری این سال، 10 تومان از ارزش آن کاسته شد تا 1560 تومان بفروش رسید و تا 2 روز بعد، روند نزولی آن ادامه یافت و حتی به 1550 در سال نیز رسید، اما در روز چهارشنبه هر یورو با رشد 14 در سال 1564 تومان بفروش رسید و در روز پنج شنبه یازدهم فروردین ماه، دوباره با افزایش 12 تومان، به 1576 تومان رسید.

شایان ذکر است؛ فعالان بازار ارز، رشد دلار در هفته گذشته را افزایش سفرهای نوروزی به خارج از کشور و رشد تقاضا در بازار، عنوان می کنند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد