اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طیب‌نیا: صندوق بین‌المللی پول موفقیت اقتصادی ایران را شبیه معجزه می‌داند

وزير امور اقتصاد و دارایی با اشاره به هدف قرار گرفتن نظام تامين مالی کشور در تحريم‌ها گفت: با وجود اينكه در شرايط تحريم امكان بروز برخی رفتارها و تاثير منفی بر روی صورت‌های مالی وجود دارد، اما صورت‌های مالی بانك توسعه صادرات خيلی خوب است.


به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ، علی طیب نیا در مجمع عمومی این بانک ادامه داد: به اذعان مسئولان صندوق بین المللی پول، کاری که ایران در یکسال گذشته انجام داده بیشتر به یک معجزه شبیه است که بخش عمده ای از این امر ناشی از تلاش شما در نظام بانکی است.

وی گفت: بخش زیادی از نرمش طرف غربی در مذاکرات هسته ای به دلیل آگاهی آنان از بی تاثیری تحریم های اعمال شده و توان روز افزون کشورمان برای مقابله با این فشارها بوده است.

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه هنوز بسیاری از مشکلات مانند مسدود بودن بخشی از منابع در خارج از کشور برطرف نشده است، تاکید کرد : بررسی ها نشان می دهد تورم به صورت محسوس مهار و عدد مربوط به نرخ رشد نیز مثبت شده است.

طیب نیا با اشاره به رشد تولید در بعضی حوزه ها چون خودرو سازی و کشاورزی تصریح کرد: اینکه درشرایط تحریم توانسته ایم ضمن مهار تورم، از رکود به این مفهوم که رشد اقتصادی مثبت شود، خارج شویم ، توفیق مهمی کسب کرده ایم.

طیب نیا با تاکید بر لزوم درک شرایط حساس در میان کارکنان بانک ها به عنوان یک سرباز اقتصادی یادآور شد: در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم که با عبور از آن هدیه بزرگی به ملت ایران تقدیم کرده ایم و همه با هم با مدیریت جهادی از شرایط بحران گذر کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد