اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دریافت کارمزد مانع استفاده طلافروشان از کارتخوان نمی‌شود

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: دریافت کارمزد هیچ تاثیری در استفاده طلافروشان از دستگاه های کارتخوان نخواهد داشت ولی اگر رقم کارمزد بالا باشد، احتمال دارد مردم واکنش منفی نشان داده و مجدد رو به استفاده از اسکناس ببرند.



محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به نقش دستگاه کارتخوان در حفظ امنیت و همچنین سرعت ودقت تبادل مالی در فعالان این صنف گفت: با در نظر گرفتن مسائل امنیتی که برای این صنف حائز اهمیت می باشد دریافت کارمزد هیچ تاثیری در استفاده از دستگاه کارتخوان نخواهد داشت.

به گفته وی، چند سال طول کشیده است که استفاده از دستگاه های کارتخوان در بین مردم ما فرهنگ سازی شده و مردم دیگر برای خرید و امور مالی جاری خود از ابزارهای مختلف پرداخت الکترونیک استفاده میکنند.

کشتی آرای تاکید کرد: لازم است بانک مرکزی با در نظر گرفتن گرایش مردم به استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک روی تعیین رقم کارمزد با حساسیت بیشتری تمرکز داشته باشد. چون اگر رقم کارمزد بالا باشد احتمال دارد واکنش منفی نشان داده و مردم مجدد رو به استفاده از اسکناس ببرند که این موضوع برای اقتصاد فعلی مضر است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: در برخی اصناف که مبلغ تراکنش پایین است ممکن است برای مدتی دستگاه کارتخوان کنار گذاشته شود اما در نهایت این مردم هستند که در صورت جمع آوری دستگاه کارتخوان به مشکل کمبود اسکناس بر میخورند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد