اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری همایش مشاغل پر ریسک با محوریت خروج از بحران های اقتصادی

سایت طلا: دومین کنفرانس «مدیریت راهبردی در مشاغل و بنگاههای پر ریسک» روز جمعه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.


به گزارش سایت طلا، پس از برگزاری اولین کنفرانس «مدیریت راهبردی در مشاغل و بنگاههای پر ریسک» دومین همایش این کنفرانس فردا جمعه 28 شهریور ماه در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می گردد.

براساس این گزارش، دومین کنفرانس «مدیریت راهبردی در مشاغل و بنگاههای پر ریسک» با همکاری آکادمی Vericert ترکیه و مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران و با هدف بیان اصول کاربردی روشهای مدیریتی و ارتقاء سطح علمی مدیران بنگاهها و اصناف پر ریسک که نوسانات بازار برای آنان حائز اهمیت است برگزار می شود.

در این همایش به اصول کاربردی مدیریتی در بازار رقابت، اصول کاربردی سرمایه گذاری، و اصول و فنون بازاریابی و مذاکره و همچنین به روشهای مدیریت راهبردی پرداخته خواهد شد.

براساس اطلاع دبیرخانه اجرایی این همایش، حجه الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، فاضلی رئیس شورای اصناف کشور، و کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران میهمانان این همایش خواهند بود و در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است در این همایش از واحدهای برجسته و حامی این مراسم در قالب اهدای تندیس و لوح تقدیر قدردانی خواهد شد.

دومین کنفرانس «مدیریت راهبردی در مشاغل و بنگاههای پر ریسک» روز جمعه 28 شهریورماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما واقع در اتوبان شهید چمران، ورودی شمالی سازمان صدا و سیما برگزار می گردد./ج


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد