اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تا پایان سپتامبر به 1200 دلار خواهد رسید

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری ای بی ان آمرو تاکید کرد که قیمت طلا تا پایان سپتامبر به روند نزولی خود ادامه خواهد داد و به کمتر از 1200 دلار در هر اونس خواهد رسید.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نقش مهمی در تعیین قیمت طلا و ارزش دلار در روزهای آینده خواهد داشت و وضعیت نرخ بهره و سیاست های پولی فدرال رزرو تا حد زیادی روشن خواهد شد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در سال های گذشته تحت تاثیر اجرای سیاست های محرک پولی فدرال رزرو و کاهش نرخ بهره با رشد چشمگیری روبرو شده ولی قیمت این فلز زرد در ماه های گذشته تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله افزایش ارزش دلار و نگرانی سرمایه گذاران از افزایش نرخ بهره آمریکا با افت شدیدی مواجه شده است.

جورجت بوئل تحلیلگر ارشد موسسه ای بی ان آمرو تاکید کرد که افزایش ارزش دلار بیشترین نقش را در کاهش قیمت طلا داشته است. به نظر من با برگزاری نشست فدرال رزرو این فشارها تشدید خواهد شد و قیمت طلا تا پایان سپتامبر به کمتر از 1200 دلار خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به نظر من تقاضای چین و هند در شرایط کنونی به تنهایی برای افزایش قیمت طلا کافی نخواهد بود. ویکتور تیان پیریا تحلیلگر ای ان زد بانک استرالیا نیز تاکید کرد: در شرایط فعلی تمایلی برای خرید طلا در چین وجود ندارد. /م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد