اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولیدات بخش صنعت آمریکا کاهش یافت

بانک مرکزی آمریکا با اعلام اینکه تولیدات بخش صنعت آمریکا کاهش یافته است ظرفیت استفاده از کارخانه‌های صنعتی این کشور را تنها ۷۸.۸ درصد اعلام کرد. خبرگزاری فارس: تولیدات بخش صنعت آمریکا کاهش یافت.



فدرال رزو آمریکا اعلام کرد که تولیدات صنعتی آمریکا در ماه آگوست 0.1 درصد کاهش یافته و میزان بازدهی کارخانه‌های صنعتی هم 0.4 درصد افت کرده است.

براساس این گزارش، در بخش محصولات معدنی شامل فرآورده‌های نفتی و گاز در ماه آگوست اگرچه حدود نیم درصد افزایش داشت اما پیش از این در ماه جولای نیز با کاهش 0.3 درصدی مواجه بود.

براساس اعلام فدرال رزرو آمریکا دلیل کاهش تولیدات صنعتی کارخانه‌ها در ماه آگوست کاهش 7.6 درصدی تولید وسایل نقلیه و قطعات آن است براساس اعلام بانک مرکزی آمریکا تولید وسایل نقلیه و قطعات آن در ماه جولای رشد 9 درصدی داشته است.

براساس این گزارش، همواره استفاده از بیشترین ظرفیت تولید در کارخانه‌ها معیاری برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود،‌بخش صنعت آمریکا از میزان ظرفیت 78.8 درصدی استفاده می‌کند که در ماه آگوست 0.3 درصد با افت مواجه شد. این میزان نسبت به سال گذشته تنهای یک درصد بالاتر بوده و نسبت به میانگین سال‌های 1972 تا 2013 که حدود 80.1 درصد بوده پایین تر آمده است.


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد