اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت کنونی طلا موجب ضرر یک سوم شرکتهای تولیدکننده خواهد شد

سایت طلا : موسسه سرمایه گذاری فیدلیتی در تازه ترین گزارش خود هشدار داد که قیمت های کنونی طلا موجب زیان و ضرر شدید یک سوم شرکت های تولید کننده طلا در سراسر جهان خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، موسسه سرمایه گذاری فیدلیتی تاکید کرد ، صنعت طلا که در حال بهبود نسبی پس از کاهش شدید قیمت در سال گذشته است نیاز به ادغام بیشتر شرکت های بزرگ و کوچک تولید کننده طلا دارد تا هزینه های این شرکت ها کاهش یافته و تولید طلا همچنان سودآور باشد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا سال گذشته برای نخستین بار در 12 سال اخیر با کاهش شدید 28 درصدی روبرو شده و این مساله موجب کاهش سود بسیاری از شرکت های تولید کننده طلا شده است.

جو ویک وایر تحلیلگر ارشد موسسه فیدلیتی تاکید کرد که یک سوم شرکت های تولید کننده طلا با قیمت کمتر از 1250 دلار در هر اونس با زیان و ضرر روبرو شده اند و شاید این مساله چیز بدی نباشد که تعداد تولید کنندگان طلا در جهان نیز یک سوم کاهش یابد.

وی تصریح کرد: این یک مساله عادی در هر کسب و کار است که زمانی که بخشی از یک صنعت کارایی لازم را ندارد از چرخه تولید حذف شود. به نظر من صنعت طلا دوران ثبات را آغاز کرده است.

وی افزود: ادامه روند نزولی قیمت طلا موجب کاهش سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ معدنی و تولید خواهد شد. /م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد