اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

شاخص بورس صعودی خواهد شد/ سهامداران نگران نباشند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از احتمال رشد شاخص بازار بورس در آینده خبر داد و گفت: دخالت های غیر اصولی در بازار بورس و همچنین دستکاری قیمت ها و ایجاد محدودیت در دامنه نوسانات بازار سرمایه نسبت به گذشته کاهش یافته که انجام این مهم به بهبود وضعیت بازار کمک خواهد کرد.



رحیم زارع درباره نوسانات شاخص بورس در هفته های اخیر،گفت: با وجودی که شاخص بازار بورس در روزهای گذشته با افت روبرو بوده اما این وضعیت موقتی است و در آینده شاخص بورس روند صعودی خواهد گرفت بنابراین نباید سهامداران از ریزش ها در چند رو گذشته نگران باشند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی در تشریح دلایل بهبود وضعیت بازار بورس در آینده ، افزود:باید پذیرفت دخالت‌های غیراصولی در بازار بورس و همچنین دستکاری قیمت ها و ایجاد محدودیت در دامنه نوسانات بازار سرمایه نسبت به گذشته کاهش یافته که انجام این مهم به بهبود وضعیت بازار کمک خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی درباره دلایل تاثیر گذار بر وضعیت بازار بورس گفت: شفافیت در قیمت گذاری، تقویت گزارش های مالی و حسابرسی شده شرکت های بورسی و همچنین اطلاع رسانی دقیق در بازار بورس به رشد بازار سرمایه کشور در آینده منتهی می شود.

زارع درباره همکاری سرمایه گذاران خارجی در بازار بورس کشور، گفت: درخصوص جلب مشارکت سرمایه گذاران خارجی و ایجاد جذابیت و ظرفیت های رقابت پذیر در بازار سرمایه اقدامات اجرایی صورت گرفته که نتیجه آن ابراز تمایل خارجی ها به حضور در بازار بورس است و در روزهای گذشته مسئولان ارشد شرکت های تامین سرمایه روسیه برای همکاری به ایران آمدند.

وی درباره تاثیر لایحه خروج غیر تورمی از رکود بر بازار بورس گفت: در لایحه خروج از رکود تدابیری برای تقویت بخش تولید و بازار بورس در نظر گرفته شده است که تاثیرات مثبت این موضوع در آینده بازار بورس مشهود خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس از تقویت بازار بورس حمایت می کند، یادآور شد: با توجه به این که دورنمای مذاکرت هسته ای مثبت است بنابراین دست یابی به توافق جامع هسته ای نیز می تواند در بهبود وضعیت بازار بورس موثر باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد