اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1275 تا 1290 دلار خواهد بود

سایت طلا : در شرایطی که به نظر بحران اوکراین و برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا در روزهای آینده مهمترین تاثیر را بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت یک تاجر بازار هنگ کنگ بر این باور است که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1278 تا 1290 دلار خواهد بود.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت جهانی طلا بار دیگر امروز سه شنبه با افت نسبی روبرو شده و به پایین ترین حد خود در چند ماه اخیر رسیده است. انتشار برخی گزارش ها در خصوص کاهش شدید تولید پالادیوم در روسیه موجب افزایش چشمگیر قیمت این فلز در بازارهای جهانی شده است.

بر اساس این گزارش ارزش دلار در آستانه برگزاری نشست روز پنج شنبه بانک مرکزی اروپا و انتشار گزارش وزارت کار آمریکا با افزایش روبرو شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

یک تاجر طلا در بازار هنگ کنگ تاکید کرد: به نظر می رسد طلا برای افزایش قیمت و رسیدن به کانال 1300 دلاری با مشکل روبرو است. بحران اوکراین هنوز حل و فصل نشده ولی قیمت طلا زیر 1300 دلار است.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاران به شدت نگران افزایش ارزش دلار هستند و من فکر می کنم تا زمان برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا قیمت طلا بین 1275 تا 1290 دلار خواهد بود.

ادامه روند نزولی نرخ تورم منطقه یورو مقام های اقتصادی برخی کشورها از جمله فرانسه و ایتالیا را به شدت نگران کرده است. بحران اوکراین و ضعف ساختاری اقتصاد اروپا تاثیر زیادی بر ادامه روند نزولی ارزش یورو داشته است./م


انتهای پیام





سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد