اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بازی کثیف آمریکا بر ضد ایران

پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ نوشت، تحریم های جدید ایران در حقیقت بازی کثیف آمریکا بر ضد ایران است.


این نشریه افزود: بسیاری از کارشناسان سیاسی بر این باور نیستند مذاکرات هسته ای - که با خوش بینی های غیر ضروری آمیخته شده است - نیتجه بخش باشد زیرا واشنگتن بار دیگر با اعمال تحریم های بیشتر علیه شرکت ها و اتباع ایرانی، نیات واقعی خود را آشکار کرده است .، به عبارت دیگر واشنگتن ثابت کرد که هرگز نباید به او اعتماد کرد .

گلوبال ریسرچ می افزاید، دولت آمریکا روز جمعه از اعمال دور جدید تحریم ها علیه 25 شهروند و شرکت ایرانی خبر داد از جمله شرکت های کشتی رانی ، شرکت های نفتی ، شرکت های هواپیمایی و شش بانک ایرانی. این در حالی است که ایران و شش قدرت جهان - روسیه، چین، فرانسه ، انگلیس ، آمریکا و آلمان - در حال برگزاری مذاکرات هسته ای با هدف حل و فصل موضوع هسته ای ایران هستند.

آنچه که در این ارتباط مشخص است این است که ایران تحت هیچ شرایطی از حق خود ذره ای دست نخواهد کشید و تحریم های اعمال شده از سوی غرب تنها سبب پیچیده تر شدن موضوعی خواهد شد که در صورت تمایل غرب در نهایت حل و فصل خواهد شد.

بدین ترتیب، اعمال تحریم های جدید در مواجهه با قوانین بین المللی سبب خشم شهروندان و مقامات ایرانی و بی اعتمادی بیش از پیش ایرانی ها به واشنگتن شده است .

حسن روحانی رئیس جمهور ایران اعلام کرد باید با تحریم ها مقابله کرد زیرا این اقدام واشنگتن تهاجم به حقوق یک ملت محسوب می شود. رئیس جمهور ایران روز شنبه اعلام کرد:« اعمال تحریم ها تهاجم به یک ملت محسوب می شوند. ما باید در مقابل این تهاجم مقاومت کنیم و مهاجمان را بر سر جای خود بنشانیم. «روحانی همچنین گفت:« ما نباید اجازه دهیم این تهاجم ادامه یابد و تکرار شود.»

موضوع متناقض موجود این است که واشنگتن اغلب درباره جاه طلبی های هسته ای ایران ابراز نگرانی و اعلام کرده است این کشور ممکن است به فن آوری های مورد نیاز برای ساخت سلاح های هسته ای دست یابد. این در حالی است که این واشنگتن است که به تشدید آشوب و اغتشاش در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه می پردازد و گروه های تکفیری را در سوریه تأمین مالی می کند تا آنها بتوانند دولت های مشروع منطقه را سرنگون و یک دولت دست نشانده آمریکایی را در این کشورها بر سر کار آورند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد