اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا قیمت طلا به روند نزولی خود ادامه خواهد داد؟

سایت طلا : در حالی که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به کمتر از میانگین خود در 100 روز گذشته رسیده است تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که احتمال ادامه روند نزولی قیمت طلا همچنان وجود دارد.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینساید فیوچرز ، قیمت جهانی طلا در آخرین لحظات مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شده و به 1288 دلار در هر اونس رسیده است که این رقم کمتر از قیمت 1296 دلاری است که میانگین قیمت این فلز زرد در 100 روز گذشته بوده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران بر این باورند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1280 دلار خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا وجود خواهد داشت.

مهمترین عاملی که تاکنون مانع از کاهش شدید قیمت طلا شده تنش های سیاسی در روابط روسیه و غرب بر سر بحران اوکراین است. رهبران اتحادیه اروپا در نشست اخیر خود در بروکسل بار دیگر مسکو را به اعمال تحریم های اقتصادی بیشتر تهدید کرده اند.

رئیس جمهور لیتوانی نیز تاکید کرد: روسیه عملا وارد جنگ با اتحادیه اروپا شده است. از سوی دیگر انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا موجب افزایش چشمگیر ارزش دلار شده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است./م

انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد