اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روسیه در پیشرفت مذاکرات هسته ای ایران نقش موثری دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تاکنون در مذاکرات هسته ای از جانب روسیه شاهد تاثیر گذاری های مثبتی بودیم، گفت: روسیه در پیشرفت پرونده هسته ای ایران نقش موثری دارد.



عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به سفر اخیر وزیر امورخارجه کشورمان به مسکو با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد تلاش های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران بودیم گفت: این سفرها در وهله اول به دکترین جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط و ارتقاء گفت وگوهایش در سطح بین الملل و منطقه ای اشاره می کند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رایزنی در خصوص موضوعات منطقه ای می تواند یکی از دستاورد های خوب این سفر باشد، افزود: ظریف در این سفرها تلاش کرد شرایط منطقه را برای همتایان منطقه ای خود بشکافد تا به تصمیمات واحدی دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و روسیه به طور قطع دو کشور بسیار حساس و قوی هستند که می توانند در دنیا ایفای نقش کنند، ادامه داد: روسیه به عنوان عضو دائم و تاثیر گذار شورای امنیت و جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری دارای نقش محوری در جهان اسلام می توانند در کاهش تنش ها و ناهنجاری های موجود در منطقه از جمله داعش و مشکلات سوریه و عراق نقش موثری ایفا کنند.

وی با اشاره به نقش روسیه در حل پرونده هسته ای ایران و تاثیرش در مذاکرات گروه 1+5 و همکاری ایران با روسیه در بوشهر، گفت: روسیه عضو دائم شورای امنیت است و در 1+5 نقش موثری دارد، ایران بارها در مذاکرات خود با اروپا و آمریکا مواجهه داشته اما رویکرد چین و روسیه متفاوت بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تاکنون در مذاکرات هسته ای شاهد تاثیر گذاری های مثبتی از جانب روسیه بودیم، تصریح کرد: از این به بعد هم روسیه می تواند در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و مخالفت با طرح مسائل حاشیه ای درباره توان موشکی ایران در این مذاکرات تاثیر گذاری جدی داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد