اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش 0.6 درصدی قیمت طلا در هفته گذشته

سایت طلا : قیمت جهانی طلا در آخرین لحظه مبادلات روز جمعه با کاهش روبرو شد ولی در هفته ای که گذشت با افزایش 0.6 درصدی مواجه شده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قیمت طلا در ماه اوت نیز با رشد 0.4 درصدی مواجه شده است. سرمایه گذاران بین المللی همچنان نگران تنش های سیاسی بین المللی به خصوص اوضاع اوکراین و تنش در روابط روسیه و غرب هستند.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازار آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر با 3 دلار کاهش به 1287.40 دلار رسیده است. قیمت طلا در هفته گذشته با رشد 0.6 درصدی و در ماه اوت با افزایش 0.4 درصد مواجه شده است.

قیمت طلا هفته گذشته نیز برای لحظاتی به کمتر از 1273 دلار رسید که این رقم در دو ماه اخیر بی سابقه بوده است. قیمت طلا در ماه اوت کمتر از 50 دلار در هر اونس نوسان داشته که این مساله در 5 سال گذشته نیز سابقه نداشته است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا انتشار آمارهای مربوط به بازار کار آمریکا و برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا مهمترین تاثیر را بر قیمت طلا در روزهای آینده خواهد داشت.

انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را بیشتر کرده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است./م

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد