اونس طلا2377.47
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

افزایش ارزش دلار به چالش جدی برای قیمت طلا تبدیل شده است

سایت طلا : در حالی که بازارهای بین المللی منتظر انتشار گزارش مربوط به رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه دوم امسال هستند قیمت طلا با افزایش نسبی روبرو شده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ؛ کارشناسان بازار طلا بر این باورند که انتشار آمارهای مربوط به رشد ناخالص داخلی آمریکا در سه ماه دوم امسال و وضعیت بخش مسکن و تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری تاثیر زیادی بر روند تحولات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش وزارت بازرگانی آمریکا قصد دارد امروز پنج شنبه دومین برآورد خود از وضعیت رشد اقتصادی در سه ماه دوم امسال را منتشر کند. انتشار آمارهای مربوط به مدعیان دریافت بیمه بیکاری و وضعیت فروش مسکن نیز تاثیر زیادی بر قیمت طلا خواهد داشت.

مایکل اوبورکه تحلیلگر ارشد موسسه مالی جونز تریدینگ هشدار داد: افزایش بیشتر ارزش دلار قیمت طلا را در وضعیت سختی قرار داده و مانع از افزایش بیشتر قیمت طلا شده است.

وی تاکید کرد: متوقف شدن سیاست های انبساطی پولی در فصل پاییز نیز عامل مهم دیگری برای افزایش ارزش دلار خواهد بود و این مساله نیز خبر بدی برای قیمت طلا است. بی شک طلا و دلار رقابت شدید و نزدیکی را دنبال می کنند. /م

انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد