اونس طلا2329.08
مظنه15,362,000
18 گرم3,546,300
ارزش سکه34,610,586
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

دولت ارز را تک نرخی می‌کند

وزیر صنعت با انتقاد از تفاوت قیمتی بین ارز مبادله‌ای و ارز آزاد مهمترین راهکار خروج صنایع از رکود را ارز تک نرخی اعلام کرد و گفت: تا زمانی که تولیدکنندگان از ارز آزاد و وارد کنندکان از ارز مبادله‌ای استفاده می‌کنند تولید داخلی با مشکل مواجه است.



محمد رضا نعمت زاده امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی استان مازندران، گفت: تفاوت نرخ ارز دولتی و مبادله‌ای از مشکلات اقتصادی کشور است و تنها راه حل آن، ساماندهی و تک نرخی شدن ارز است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن ارز تنها راهکار توسعه صنعت و نجات واحدهای صنعتی از رکورد است، تصریح کرد: تا زمانی که تولیدکنندگان از ارز آزاد و وارد کنندکان از ارز مبادله ای استفاده می‌کنند تولیدات داخلی با مشکل مواجه می شوند .

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید، افزود: برخی از واحدهای صنعتی کشور مشکل نقدینگی دارند و برای خروج از رکورد این واحدها، لایحه ای به مجلس ارائه شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه از تولیدات داخلی حمایت منطقی می کنیم اظهار داشت: به دلیل حجم محدود جنگل‌های کشور و کمبود کاغذ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش بهتر است نیازهای کاغذ خود را از واحدهای داخلی تامین کنند.

نعمت زاده در پایان با اعلام اینکه فعالیت واحدهای معدنی باید بیشتر توسعه یابد، خاطرنشان کرد: از این رو سازمان های محیط زیست و منابع طبیعی باید به کمک وزارت صنایع راههای بهره برداری از ذخائر معدنی کشور را آسان تر کنند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد