اونس طلا2372.8
مظنه16,346,000
18 گرم3,773,400
ارزش سکه36,827,538
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,200,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور گفت: "روند کاهش بهای طلا در هفته گذشته قابل توجه بوده و کارشناسان ادامه این وضعیت را برای هفته آتی نیز پیش بینی می کنند."



ارائه قیمت های جدید طلا در بازارهای جهانی به نابسامانی ها و سردرگمی های هفته های گذشته پایان داد.

چند روزی است که بازار طلا رو به کاهش قیمت گذاشته است. کارشناسان روند این کاهش ها را قابل توجه می دانند و معتقدند که براساس وضعیت موجود، این روند کاهش قیمت در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت.

محمد کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور نیز درباره کاهش قیمت طلا "می گوید: "روند کاهش این فلز گرانبها در هفته گذشته قابل توجه بوده و کارشناسان ادامه این وضعیت را برای هفته آتی نیز پیش بینی می کنند."

کشتی آرای درباره دلیل کاهش شدید قیمت طلا در بازار می گوید: "دلیل کاهش قیمت طلا در بازار این است که در بازارهای جهانی ارزش دلار بالا رفته است."

او درباره دلایل به وجود آمدن این وضعیت عنوان می کند: "چون در حال حاضر دیدگاه های کارشناس ها درباره اقتصاد آمریکا مثبت است. به طوری که روند اقتصاد جهانی رو به بهبود و روند خوب است. همین موضوع باعث شده تا ارزش دلار بالا برود و بالا رفتن قیمت دلار هم با خود کاهش قیمت طلا را در بازارها به همراه خواهد داشت."

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره دلایل دیگر کاهش قیمت طلا عنوان می کند: "از طرفی کاهش تقاضای 16 درصدی طلا در بازارهای مالی از طرف هندوستان و چین هم یک نمونه از کاهش تقاضا بوده است."

او توضیح می دهد: "این عوامل در مجموع باعث شده که قیمت طلا 24 دلار کاهش پیدا کند."

کشتی آرای مطرح می کند: "بالاترین کاهش هفتگی سکه در هفته گذشته رویداد که هر قطعه سکه با 16 هزار و 500 تومان کاهش همراه بوده است."

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور درباره پیش بینی بازار طلا و جواهر در هفته های آینده می گوید: "کارشناس ها مطرح می کنند که اوضاع اقتصادی دنیا رو به بهبود است. همچنین به نظر می آید که طلا بیشتر در هفته های آینده میل به کاهش دارد تا میل به صعود."


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد