اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا همچنان در تله نوار قیمتی

انتظار می رود خرید کم طلا از سوی کشورهای آسیایی و افزایش ارزش دلار از یک سو و افزایش شاخص سهام از سوی دیگر، تعیین کننده میزان افزایش قیمت طلا در آینده باشند.



رویترز اعلام کرد: قیمت طلا دیروز چهارشنبه برای سومین روز متوالی اندکی افزایش یافت، اما انتظار می رود خرید کم طلا از سوی کشورهای آسیایی و افزایش ارزش دلار از یک سو و افزایش شاخص سهام از سوی دیگر، تعیین کننده میزان افزایش قیمت طلا در آینده باشند.

امید سرمایه گذاران به افزایش محرک های اقتصادی توسط بانک مرکزی اروپا موجب بالا رفتن ارزش دلار و شاخص سهام شده است.

برایان لن مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ریتیلر گلدسیلور در سنگاپور گفت: بازار هنوز بسیار محتاط است، خریدهای نقدی به خوبی ماه گذشته و حتی سال گذشته نیست.

وی افزود: آنچه ما مشاهده می کنیم تشدید گمانه زنی ها از سوی بازرگانان مهم و صندوق های سرمایه گذاری است.

لن ادامه داد: طلا همچنان در داخل یک محدوده باریک نوسان می کند که مطالعات فنی این محدوده را بین یک هزار و 275 الی یک هزار و 300 دلار در هر اونس تعیین می کند.

به رغم آن که قیمت طلا در تاریخ 21 اوت (30 مرداد) به کف قیمت دو ماهه رسید، از ابتدای سال میلادی جاری تا کنون بیش از شش درصد افزایش داشته است.

گمانه زنی ها در مورد اینکه بانک مرکزی اروپا به منظور تقویت رشد اقتصادی کشورهای حوزه یورو در حال آماده شدن برای خرید گسترده اوراق قرضه است، در حال قوت گرفتن است.

قیمت طلا تا این ساعت امروز پنجشنبه 1289 دلار بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد