اونس طلا2213.59
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بررسی مشکلات مالیات برارزش افزوده طلافروشان در کمیسیون اقتصادی مجلس

سایت طلا: روز گذشته مشکلات طلافروشان درباره نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده با حضور مسئولین مالیاتی و صنفی و همچنین روسای اتحادیه های طلا و جواهر در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.



به گزارش سایت طلا، بحث مالیات بر ارزش افزوده طلافروشان پس از 5 سال از شروع نخست خود همچنان محل بحث اهالی طلا و جواهر و مسئولین مالیاتی کشور است و در این بین قانون گذاران مجلس با دعوت طرفین سعی در حل این معضل طلایی دارند.

در همین راستا روز گذشته جلسه ای باحضور عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی، فاضلی رئیس اصناف و کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور و تعدادی از رؤسای اتحادیه های سراسر کشور در محل کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

در همین حال "رحیم زارع" سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به خانه ملت گفت: صنف طلا فروشان در جلسه دیروز کمیسیون اقتصادی عنوان کرد که باید مالیات بر ارزش افزوده تنها از سود اخذ شود این در حالی است که در حال حاضر از کل چرخه معاملات طلا مالیات اخذ می شود که این موضوع نیز بصورت کارشناسی بررسی شد.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر نیز درخصوص نتیجه جلسه روز گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس به سایت طلا گفت: قرار شد کمیته ای در کمیسیون اقتصادی مجلس برای بررسی نحوه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تشکیل شود تا موضوع نحوه اخذ مالیات از طلا فروشان در لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده لحاظ گردد.

بر اساس این گزارش فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این جلسه از بررسی این موضوع در اولین یکشنبه بعد از تعطیلات مجلس خبر داده است.

قانون مالیات برارزش افزوده که مراحل آزمایشی خود را سپری می کند، سال گذشته برای یک سال دیگر تمدید شد، و در حال حاضر نگاه صنف طلا و جواهر به مجلس شورای اسلامی و امید به اصلاحیه این قانون دوخته است.


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد