اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چشم انداز چند سال آینده بازار طلا

پرسش همیشگی سرمایه گذاران این است که چه زمانی بهترین فرصت خرید طلاست. از دید مدیر شرکت مشاوران فلزات گرانبهای آمریکا هر زمانی فرصت طلایی است. ضمن اینکه پیش بینی می شود بهای این فلز با توجه به خرید مصرف کنندگان اصلی آن در سال های آینده روند پررونقی را پیش رو خواهد داشت.



علیرغم افت شدید بهای طلا از سال گذشته پیش بینی می شود بهای این فلز با توجه به تقاضای چین و هند و بانک های مرکزی افزایش یابد.

جف نیکولز مدیر شرکت مشاوران فلزات گرانبهای آمریکا می¬گوید : "مدام از من می پرسند آیا وقت خرید طلا هست یا خیر؟ پاسخ من این است که همیشه خرید طلا بعنوان سرمایه گذاری خوب است. از دید من بهای طلا در نیمه دوم این دهه افزایش خواهد یافت."

وی افزود:" مردم چین و هند از قدیم طلا جمع می کردند و زمانی که درآمد سرانه این کشورها افزایش یابد، تقاضای طلا نیز افزایش خواهد داشت. همچنین تقاضای بیشتر بانک های مرکزی برای دارایی طلا در رزروهای خارجی¬شان حمایت از افزایش قیمت این فلز در دراز مدت است. "

نیکولز می گوید: "به نظر من اکنون بهترن زمان سرمایه گذاری در بازار طلاست و سرمایه گذران را تشویق می کنم 5-10% سرمایه را بصورت طلای فیزیکی داشته باشند."

همچنین بازار سهام جهانی آب و تاب طلا را بیشتر خواهد کرد.

انتظار می رود در سال جاری بهای طلا تا حد زیادی متغیر باشد. در عین حال در کوتاه مدت اقتصاد و سیاست پولی آمریکا گرانندگان اصلی طلا هستند، تنش های ژئوپلتیک نیز در افزایش قیمت¬ آن تاثیر خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد