اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای جهانی طلا به 1284 دلار رسید

سایت طلا : قیمت طلا که روز گذشته با افزایش نسبی روبرو شده بود امروز چهارشنبه بدون تغییر چندانی روبرو شده و به 1284 دلار در هر اونس رسیده است.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، انتشار آمارهای مربوط به بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و گمانه زنی کارشناسان اقتصادی نسبت به اجرای سیاست های محرک بیشتر از سوی بانک مرکزی اروپا تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای مالی داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز به 1284 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با رشد یک درصدی روبرو شد . قیمت این فلز زرد پیش از این به پایین ترین حد خود در دو ماه اخیر رسیده بود.

تازه ترین گزارش اقتصادی آمریکا نشان می دهد شاخص اعتماد مصرف کننده طی ماه اوت با رشد چشمگیری روبرو شده و به بالاترین حد خود از اکتبر 2007 میلادی رسیده است. میزان تقاضا برای کالاهای صنعتی نیز در این کشور به بالاترین سطح خود در ماه جولای رسیده است.

برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که بانک مرکزی اروپا برای اجرای محرک پولی بیشتری آماده می شود و این مساله موجب کاهش بیشتر ارزش یورو خواهد شد.

توافق اسرائیل و فلسطین برای برقراری آتش بس بلند مدت و متوقف شدن درگیری ها در نوار غزه موجب کاهش نگرانی ها بین المللی شده است. /م

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد