اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا قیمت طلا را در سراشیبی قرار داده است

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی تاکید کرد: نگرانی سرمایه گذاران نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا قیمت طلا را در سراشیبی نزول قرار داده است.




به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت جهانی طلا همچنان تحت تاثیر انتشار آمارهای مربوط به نرخ تورم و وضعیت بخش مسکن آمریکا رو به کاهش است و همچنان زیر 1300 دلار در هر اونس تثبیت شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در سه روز اخیر بیش از 1.4 درصد کاهش داشته است. قیمت طلا که سال گذشته با افت شدید 28 درصدی روبرو شد از ابتدای امسال تاکنون تحت تاثیر تنش های سیاسی بین المللی به خصوص اوضاع اوکراین و خاور میانه با افزایش روبرو شده است.

متن مذاکرات نشست 29 و 30 جولای فدرال رزرو نیز قرار است امروز منتشر شود. به نظر می رسد انتشار متن این مذاکرات و همچنین سخنرانی جانت یلن در روز جمعه وضعیت نرخ بهره آمریکا را بیش از پیش روشن خواهد کرد.

ژیا یینگ یینگ تحلیلگر ارشد موسسه نانهوا فیوچرز تاکید کرد: آمارهای مربوط به نرخ تورم و مسکن انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا را تقویت کرده و این مساله تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است. اکنون تمرکز بازارهای بین المللی بر متن مذاکرات فدرال رزرو و نشست جکسون هول خواهد بود.

اکثر مقام های فدرال رزرو پیش بینی کرده اند که نرخ بهره آمریکا باید سال آینده افزایش یابد. ارزش دلار در برابر یورو نیز امروز به بالاترین حد خود در 9 ماه اخیر رسیده و این مساله نیز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد