اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش قیمت طلا به کمتر از 1292 دلار سرآغاز سقوط بیشتر قیمتها خواهدبود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی فارکس نشان می دهد که 1292 دلار سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا خواهد بود و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت این فلز زرد به شدت کاهش خواهد یافت.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی فارکس، تحلیل تکنیکال حاکی از آن است که سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط فعلی 1303 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا می تواند با افزایش بیشتری روبرو شود.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای مربوط به وضعیت بخش مسکن و نرخ تورم آمریکا بار دیگر موجب افزایش ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی به خصوص یورو شده و این مساله تاثیر زیادی بر کاهش قیمت طلا داشته است.

وزارت کار آمریکا اعلام کرد شاخص قیمت مصرف کننده در این کشور طی ماه گذشته تنها 0.1 درصد افزایش داشته است. وزارت بازرگانی آمریکا نیز اعلام کرد میزان فعالیت در بخش مسکن طی ماه جولای نیز با رشد 15.7 درصدی روبرو شده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، در شرایطی که آمارهای اقتصادی آمریکا نشانگر بهبود نسبی شرایط رشد و رونق است به نظر می رسد احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بیشتر از گذشته شده است. انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نیز می تواند تا حد زیادی چشم انداز قیمت طلا را روشن کند.

سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1292 دلار است و اگر این سطح شکسته شود احتمال رسیدن قیمت طلا به 1287 و سپس 1280 دلار وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر سطح مقاومتی 1303 دلاری نیز شکسته شود قیمت طلا به زودی به 1308 دلار می رسد./م


انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد