اونس طلا2330.15
مظنه15,461,000
18 گرم3,569,100
ارزش سکه34,833,633
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

ارائه ارز مسافرتی در فرودگاه اهواز

سایت طلا: با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از این پس علاوه بر فرودگاه امام خمینی(ره)، در فرودگاه بین‌المللی اهواز نیز بانک سامان ارز مسافران را تأمین می کند.



عموم هم‌وطنان می‌توانند با مراجعه به هریک از شعب بانک سامان در سراسر کشور و پرداخت معادل ریالی با نرخ اعلامی بانک مرکزی ارز مسافرتی موردنیاز خود را خریداری کنند.

بر اساس این گزارش، هریک از هم‌وطنان در سال می‌تواند معادل 300 دلار ارز مسافرتی یا معادل 200 دلار ارز زیارتی به نرخ مبادله‌ای دریافت کنند. لازم به ذکر است هر مسافر در طی یک سال تنها مجاز خواهد بود از یکی از ارزهای قابل ارائه دولتی، مسافرتی یا زیارتی استفاده کند.

متقاضیان خرید ارز مسافرتی می‌توانند با همراه داشتن گذرنامه معتبر، بلیط کاغذی یا الکترونیکی مسافرت هوایی (یک‌سره یا دوسره و ممهور به مُهر آژانس هواپیمایی)، ویزای کشور مقصد (در صورت لزوم) و اصل فیش پرداخت عوارض خروج از کشور به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کنند.( به افرادی که ویزای مهاجرتی، خدمت و یا اقامت کشوری به غیر از ایران را داشته باشند ارز مسافرتی تعلق نمی گیرد)

این گزارش حاکی است، ارز مسافرتی خریداری شده از شعب بانک، در قبال رسید فروش ارز مسافرتی و مدارک شناسایی معتبر، در باجه بانک سامان در فرودگاه امام خمینی(ره) یا فرودگاه بین‌المللی اهواز پس از گیت خروجی تحویل متقاضیان می‌شود.

شایان ذکر است، فروش ارز مسافرتی به افرادی که در سال‌های قبل ارز مسافرتی دریافت کرده‌اند، اما مُهر خروج از کشور در گذرنامه آن‌ها درج نشده است، امکان‌پذیر نیست.

این گزارش می‌افزاید: ارایه خدمات برای خرید ارز مسافرتی، محدود به مشتریان بانک سامان نیست و تمام هموطنان می‌توانند از این خدمت بانکی بهره‌مند شوند.

گفتنی است، هموطنان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد