اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه سرمایه خود را حفظ کنیم / آیا سپرده گذاری در نظام بانکی بهترین انتخاب است

ولی الله سیف خاطر نشان کرد:برای قسمت اعظمی از سرمایه گذاران خصوصاً افرادی که دارای سرمایه ای خرد می باشند، امنیت و اطمینان از بازاری که در آن سرمایه گذاری می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.



بسیاری از مردم در جامعه هستند که منابع مالی انباشته ای دارند و در پی سرمایه گذاری آن در بازاری پویا و فعال هستند تا بتوانند هم سرمایه خود را حفظ کنند و هم بازدهی مناسبی دریافت کنند.

اما به جز آن دسته از افراد که اهل ریسک و خطر می باشند، برای قسمت اعظمی از سرمایه گذاران خصوصاً افرادی که دارای سرمایه ای خرد می باشند، امنیت و اطمینان از بازاری که در آن سرمایه گذاری می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: از نظر من دو گروه هستند، یک گروه افرادی که ریسک پذیر هستند و گروه دیگر، گروهی هستند که علاقه مند به دریافت بازدهی ثابت هستند تا منابع آن ها از تورم محفوظ بماند یا قدرت خرید آن حفظ شود.

وی افزود: از نظر من برای محفوظ ماندن سرمایه از قدرت خرید سپرده گذاری در نظام بانکی بهترین انتخاب می تواند باشد.

این در حالی است که سید کامل تقوی نژاد مدیر عامل بانک سپه در خصوص سرمایه گذاری افراد ریسک پذیر گفت: با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد برای خروج از رکود انتخاب های مختلفی سر راه مردم قرار دارد که مهمترین ان بحث جضور در بازار سرمایه یا مشارکت آن ها در طرح های تولیدی کشور می باشد.

در پایان با وجود اظهار نظر های مختلف از سوی مسئولان و کارشناسان اقتصادی به این نتیجه می رسیم که سرمایه گذاری در بانک یکی از بازار های امن و مطمئن است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد