اونس طلا2326.5
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

چشم انداز بلندمدت قیمت طلا نزولی خواهد بود

سایت طلا : موسسه مالی سیندا فیوچرز پیش بینی کرد : با توجه به تحولات اقتصادی آمریکا و بهبود وضعیت این کشور و تصمیم فدرال رزرو برای متوقف کردن محرک پولی طی ماه های آینده چشم انداز بلند مدت قیمت طلا نزولی خواهد بود.




به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ؛ قیمت جهانی طلا برای چهارمین روز متوالی با کاهش روبرو شده است. انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا تاثیر زیادی بر روند نزولی قیمت طلا و افزایش ارزش دلار داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در ماه جولای تاکنون بیش از 2.4 درصد کاهش داشته است. قیمت طلا سال گذشته نیز تحت تاثیر نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به کاهش محرک پولی فدرال رزرو آمریکا با کاهش 28 درصدی روبرو شد.

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده و 10 میلیارد دلار دیگر از محرک پولی را کاهش دهد. وزارت کار آمریکا نیز قرار است فردا جمعه گزارش مربوط به وضعیت بازار کار و اشتغال را منتشر کند. به نظر می رسد اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته نیز حدود 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

"ال وی جی" تحلیلگر ارشد موسسه سیندا فیوچرز تاکید کرد: آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا خبر خوبی برای ارزش دلار و خبر بدی برای قیمت طلا بوده است. تنش های سیاسی بین المللی تاحدی موجب تقویت قیمت طلا شده ولی در بلند مدت چشم انداز قیمت طلا نزولی خواهد بود.

قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون 7.8 درصد رشد داشته که علت اصلی این افزایش تنش های سیاسی در اوکراین و خاور میانه بوده است.
تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و آمریکا و اتحادیه اروپا نیز تحریمهای جدیدی را علیه روسیه اعمال کرده اند./م


انتهای پیام


سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد