اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فدرال رزرو در کوتاه مدت نرخ بهره را افزایش نخواهد داد

سایت طلا : تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه مالی جی پی مورگان آمریکا تاکید کرد: من شخصا بر این باورم که اقتصاد آمریکا برای خارج شدن از رکود تنها نیمی از راه را طی کرده و فدرال رزرو در این شرایط نرخ بهره را افزایش نخواهد داد.




به گزارش سایت طلا جیمز گلاسمن کارشناس ارشد اقتصادی موسسه جی پی مورگان در مصاحبه با سی ان بی سی تصریح کرد: به نظر من بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا به خوبی نشانگر پیامهای آشکار مقامهای بانک مرکزی این کشور است.

بر اساس این گزارش وی افزود: اقتصاد آمریکا برای خارج شدن از رکود و بحران تنها نیمی از راه را طی کرده و در چنین شرایطی فدرال رزرو هیچ تمایلی برای افزایش نرخ بهره ندارد.

وی در ادامه در خصوص افزایش 4 درصدی رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: به نظر من آمارهای مربوط به تولید ناخالص داخلی چیز جدیدی به شمار نمی رود.
این آمار قابل چشم پوشی است چرا که اقتصاد آمریکا در سه ماه نخست امسال نیز با کاهش شدید رشد روبرو شده بود. به نظر من این آمارها موقتی است و اقتصاد آمریکا هنوز به روند رشد و رونق باثبات واقعی دست پیدا نکرده است.

فدرال رزرو آمریکا در نشست روز گذشته خود 10 میلیارد دلار دیگر از محرک پولی را کاهش داده است.

وی در ادامه گفت: به نظر من اقتصاد آمریکا هنوز با مشکل بیکاری ساختاری روبرو است و در آمارهای وزارت کار و فدرال رزرو بخشی از بیکارهای آمریکایی لحاظ نشده اند به خصوص کسانی که به صورت پاره وقت کار می کنند.

وی تاکید کرد: به نظر من فدرال رزرو باید تا روشن شدن وضعیت کامل بازار کار و اشتغال صبر کند و هیچ اقدامی برای افزایش نرخ بهره انجام ندهد. هنوز زمان مناسب برای افزایش نرخ بهره آمریکا فرانرسیده است./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد