اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ژاپن برای تحریم جدید علیه روسیه آماده می‌شود

ریانوستی اعلام کرد: ژاپن برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه آماده می‌شود،مسکو تحریم‌های جدید از سوی ژاپن علیه روسیه را به عقب برگشتن روابط دو کشور توصیف کرده است.




به گزارش ریانوستی، ژاپن تحریم‌های خود علیه روسیه را در مورد لیست افراد و شرکت‌هایی که مورد هدف تحریم است اعمال خواهد کرد همچنین به طور جداگانه کالاهای وارداتی از منطقه کریمه را نیز تحریم می‌کند.

کریمه منطقه‌ای است که به تازگی طی یک همه‌پرسی از اوکراین جدا و به روسیه ملحق شده است.

روز گذشته دولت ژاپن لیستی از تحریم‌های جدید علیه روسیه بعد از بحران اوکراین منتشر کرد. این تحریم‌ها دارایی‌های افراد که وضعیت اقتصادی را در منطقه اوکراین تخریب می‌کردند را هدف قرار داده است.

همچنین ژاپن پروژه جدیدی را در روسیه با همکاری بانک اتحادیه اروپا برای توسعه و اجرای زیرساختها انجام می‌دهد که این طرح به تائید اتحادیه اروپا هم رسیده است.

ژاپن آخرین کشور عضو G7 است که تحریم‌ها علیه روسیه را اعمال می‌کند.

بر اساس این گزارش، در ماه مارس روابط بین ژاپن و روسیه به دلیل بی‌توجهی روسیه در باره اخذ روادید ژاپنی‌ها به سردی گرایید و پس از آن در 23 آوریل مقامات روسی به دلیل مسائل بحران اوکراین روادید به این کشور را ندادند.

وزیر خارجه روسیه تحریم‌های جدید علیه این کشور را نشانه‌ای از کمرنگ شدن روابط و دوستی دو کشور عنوان می‌کند.

مسکو اعلام کرده است که تحریم‌های جدید که از سوی ژاپن به این کشور اعمال می‌شود روابط دو کشور را چندین مرحله به عقب بر می‌گرداند و توکیو این مسئله را باید متوجه شود.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد