اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هشدار نماینده سابق کنگره آمریکا نسبت به سقوط بازار سهام

سایت طلا : نماینده سابق کنگره آمریکا و از منتقدان جدی سیاست های پولی انبساطی فدرال رزرو هشدار داد: بازار سهام آمریکا با حباب روبرو شده و به زودی با سقوط مواجه خواهد شد.



به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی "ران پل" نماینده سابق کنگره آمریکا تاکید کرد: اجرای سیاست های انبساطی و محرک پولی و مالی نتیجه ای جز افزایش نرخ تورم و ایجاد حباب در بازارهای مالی و سهام آمریکا نداشته و به زودی باید منتظر ترکیدن این حباب و سقوط شدید بازار سهام آمریکا باشیم.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: من فکر می کنم قیمت مسکن و سایر دارایی ها تحت تاثیر اجرای سیاست های انبساطی پولی فدرال رزرو با افزایش مصنوعی و ساختگی روبرو شده است. بازار سهام آمریکا نیز در شرایط کنونی با حباب و تورم روبرو است.

وی در ادامه گفت: اقتصاد آمریکا با رشد واقعی روبرو نشده و تنها چیزی که رشد داشته میزان بدهی ها بوده است. باید به این مساله فکر کرد که تزریق نقدینگی از سوی فدرال رزرو به اقتصاد آمریکا تا چه اندازه موجب افزایش ارزش سهام شده است. علی رغم برخی امیدواری ها وضعیت بیکاری در آمریکا هنوز خیلی بد است. آمریکا با مشکل بیکاری ساختاری روبرو شده است.

ران پل گفت: متاسفانه مردم بدون توجه به این واقعیت که سیاست فدرال رزرو در پایین نگه داشتن نرخ بهره تاثیر زیادی بر افزایش شاخص سهام داشته همچنان به خرید سهام ادامه می دهند. پایین نگه داشتن نرخ بهره سیگنالهای نادرستی را نسبت به وضعیت اقتصادی امریکا به سرمایه گذاران می دهد./م


انتهای پیام




خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد