اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل کیتکو نیوز از نتایج احتمالی نشست فدرال رزرو

سایت طلا : تحلیلگران کیتکو بر این باورند که سیاستگذاران فدرال رزرو آمریکا احتمالا در پایان نشست دو روزه خود بخش دیگری از محرک پولی را متوقف خواهند کرد ولی پایین نگه داشتن نرخ بهره را برای مدت زمان بیشتری ادامه خواهند داد.



به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز؛ تحلیلگران اقتصادی معتقدند اگر فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود بخش دیگری از محرک پولی را متوقف کند ولی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نداشته باشد این مساله تاثیر چندانی بر قیمت طلا نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش انتشار گزارش وزارت بازرگانی آمریکا در خصوص وضعیت رشد اقتصادی در سه ماه دوم و گزارش وزارت کار در خصوص وضعیت بازار اشتغال در ماه گذشته می تواند تاثیراتی را بر روند ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

بیانیه فدرال رزرو آمریکا قرار است امروز چهارشنبه منتشر شود. فدرال رزرو آمریکا تاکنون در نشستهای قبلی خود ارزش محرک پولی را به طور متوالی کاهش داده است. سرمایه گذاران بین المللی اکنون منتظر روشن شدن وضعیت نرخ بهره آمریکا هستند.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که اگر اتفاق خاصی در اقتصاد آمریکا نیفتد فدرال رزرو تا اکتبر محرک پولی را به طور کامل متوقف خواهد کرد و در شرایط کنونی تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نخواهد داشت. فدرال رزرو به دقت تحولات مربوط به بازار کار و اشتغال را زیر نظر دارد.

تحلیلگران اقتصادی موسسه نومورا نیز پیش بینی کردند: فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تغییر چندانی را در سیاست های پولی اعمال نخواهند کرد. به نظر می رسد رشد اقتصادی آمریکا بار دیگر به 3 درصد رسیده و این مساله موجب کاهش سریعتر نرخ بیکاری خواهد شد.

کوین لوگان از موسسه اچ اس بی سی نیز تاکید کرد: فدرال رزرو در حال ارزیابی وضعیت اقتصادی آمریکا است و بعید به نظر می رسد که در شرایط کنونی تصمیم خاصی در خصوص تغییر سیاستهای پولی بگیرد. فدرال رزرو در پایان نشست امروز 10 میلیارد دلار دیگر از محرک پولی را کاهش می دهد ولی در این شرایط نرخ بهره را نزدیک به صفر تثبیت خواهد کرد.

برخی کارشناسان نیز بر این باورند که فدرال رزرو در نشست آتی خود یعنی 16 و 17 سپتامبر می تواند چشم انداز روشن تری نسبت به وضعیت اقتصادی آمریکا داشته باشد و در نشست بعدی در خصوص نرخ بهره تصمیم گیری خواهد کرد.

جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا پیش از این وعده داده است که در صورت بهبود وضعیت بازار کار نرخ بهره این کشور زودتر از پیش بینی کارشناسان و فعالان بازارهای بین المللی افزایش خواهد یافت.

افزایش نرخ بهره آمریکا تاثیر زیادی بر رشد ارزش دلار و کاهش احتمالی قیمت طلا خواهد داشت./م


انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد