اونس طلا2150.6
مظنه14,106,000
18 گرم3,256,300
ارزش سکه31,780,818
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

تحلیل فاندامنتال اف ایکس امپایر از روند تحولات قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل فاندامنتال اف ایکس امپایر نشان می دهد احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا در کوتاه مدت بیشتر از افزایش آن خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر؛ در حالی که به نظر می رسد تنش های بین المللی از جمله بحران اوکراین و اوضاع غم انگیز نوار غزه عامل اصلی جلوگیری از کاهش قیمت طلا در شرایط کنونی به شمار می رود تحلیلگران اقتصادی معتقدند بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا و کاهش تقاضای چین فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده و احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا در کوتاه مدت وجود دارد.

بر اساس این گزارش طلا همواره بهترین سرمایه گذاری در شرایط تشدید تنش های سیاسی و درگیری های بین المللی است ولی این بار تقاضای طلا علی رغم تشدید تنشها در اوکراین و خاور میانه با رشد چندانی روبرو نشده و این مساله تاثیری بر افزایش چشمگیر قیمت طلا نداشته است.

کاهش تنش های بین المللی طی هفته گذشته موجب افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی و کاهش قیمت طلا به پایین ترین حد خود در یک ماه اخیر شد.

بهبود وضعیت اقتصادی منطقه یورو و چین و کاهش تقاضای طلا در بازار چین نیز تاثیر زیادی بر کاهش تقاضای فیزیکی سرمایه گذاران داشته است.
تقاضای طلای چین در شش ماه نخست امسال بیش از 19 درصد کاهش داشته است.

به اعتقاد تحلیلگران بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین طی ماه های اخیر توانسته نگرانی های مربوط به وضعیت سیاسی جهان را تاحد زیادی خنثی کرده و مانع از افزایش قیمت طلا شود./م



انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد