اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فعالان بازار طلا به دقت تنش های ژئوپلیتیک را زیر نظر دارند

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی موسسه سوسایت جنرال اعلام کردند: فعالان و تجار بازار فلزات گرانبها به دقت تنش های ژئوپلیتیک جهان به خصوص تنش در روابط روسیه و اوکراین را زیر نظر دارند.




به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز؛ تحلیلگران اقتصادی سوسایت جنرال تاکید کردند: تنش های ژئوپلیتیک می تواند تاثیر زیادی بر افزایش چشمگیر تقاضا و قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا داشته باشد و فعالان بازارهای بین المللی به دقت تحولات سیاسی جهان را زیر نظر دارند.

بر اساس این گزارش پس از انتشار خبر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین قیمت جهانی طلا هفته گذشته با افزایش روبرو شد ولی اکنون بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

اکنون همه نگاه ها متوجه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است بسیاری از تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت بحران روسیه و اوکراین هستند.

این گزارش افزود: اگر تنش های سیاسی بین المللی تشدید شود تقاضا برای فلزات گرانبها با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد. نخستین تاثیر افزایش تنش در روابط روسیه و غرب افزایش چشمگیر قیمت پالادیوم خواهد بود چرا که روسیه 40 درصد عرضه جهانی این فلز گرانبها را تامین می کند.

اگر تنش ها بیش از پیش افزایش یابد تقاضای سرمایه گذاران برای طلا نیز با رشد چشمگیری روبرو خواهد شد./م


انتهای پیام




سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد