اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد چشمگیر بدهی های کشورهای منطقه یورو

سایت طلا : تازه ترین آمارهای رسمی منتشر شده نشان می دهد میزان بدهی های کشورهای عضو یورو در سه ماه نخست امسال بار دیگر با افزایش چشمگیری روبرو شده و به بیش از 93.9 درصد تولید ناخالص داخلی رسیده است.



به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، موسسه آمار اروپا در تازه ترین گزارش خود هشدار داد؛ میزان بدهی های منطقه یورو در سال 2014 میلادی به رکوردهای جدیدی دست خواهد یافت.

میزان بدهی های 18 کشور عضو یورو در سه ماه نخست امسال به بیش از 9055 میلیارد یورو معادل 12210 میلیارد دلار رسیده است. این رقم در سه ماه پایانی 2013 میلادی به 8905 میلیارد یورو رسیده بود.

بر اساس این گزارش کمیسیون اروپا نیز پیش بینی کرده است که میزان بدهی های منطقه یورو امسال به 96 درصد تولید ناخالص داخلی خواهد رسید.

یونان که تاکنون دو بار بسته نجات اقتصادی دریافت کرده است بدترین وضعیت را از نظر بدهی دارد و میزان بدهی های این کشور به بیش از 174 درصد تولید اقتصادی رسیده است.

ایتالیا نیز پس از یونان اوضاع بحرانی در خصوص بدهی ها دارد و میزان بدهی های این کشور که سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو است به بیش از 135 درصد تولید اقتصادی رسیده است.

در بین کشورهای منطقه یورو تنها آلمان و لوکزامبورگ در سه ماه نخست امسال با کاهش بدهی نسبت به سه ماه نخست 2013 میلادی روبرو شده اند./م

انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد