اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار سرد سکه در روزهای گرم تابستان

سایت طلا: در هفته ای که گذشت بازار سکه در سایه تحرکات طلای جهانی و دلار داخل شاهد ریزش بیش از 10 هزار تومانی سکه بهار آزادی بود و این در شرایطی است که سطح تقاضا کاهش یافت.



به گزارش سایت طلا، بهای سکه امروز نیز با نوسان چندانی مواجه نشد تا برای چندمین روز متوالی و با ثبات نسبی اونس طلا، روزهای بی رونقی را همچنان سپری کند.

تغییر ناچیز 1500 تومانی سکه در بازار امروز و نوسان تنها 6 هزار تومانی این مسکوکات طلایی در 4 روز پایانی هفته گذشته، از سردی بازار سکه در هوای گرم تابستان حکایت دارد. روندی که در چند هفته اخیر بطور متناوب ادامه داشت.

اما بازار سکه هفته ی گذشته را در شرایطی پشت سر گذاشت که نوسانات دلار و اونس جهانی در کنار کاهش تقاضا پایانی کاهشی را با افت 10 هزار و 500 تومانی سکه رقم زد و بهای سکه بهار آزادی با دامنه نوسان 18 هزار تومانی بر 954 هزار تومان آرام گرفت.

بنابراین گزارش، اثر رشد طلای جهانی در پایان هفته گذشته با افت دلار داخل خنثی و بازار سکه تاحدودی از ارزش سکه های طلایی کاست که البته در روز یکشنبه با معکوس شدن روند دلار و با تأخیر یک روزه بهای سکه بهار آزادی به 968 هزار تومان رسید.

این گزارش می افزاید، در روز دوشنبه کاهش چشمگیر طلای جهانی بر رشد دلار داخل سایه افکند و از بهای سکه بهار آزادی 9 هزار تومان کاست.
براساس این گزارش، بازار سکه در پایان معاملات این روز ارزش هر نیم سکه را به 479 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی را به 268 و 178 هزار تومان رساند.

گزارش سایت طلا حاکیست، بازار سکه در واکنش به سقوط طلای جهانی به زیر مرز 1300 دلار در روز سه شنبه همزمان با عقب نشینی دلار ارزش سکه را به 952 هزار و 200 تومان رساند.

اما کاهش قیمتها در روز پنج شنبه متوقف و ارزش سکه بهار آزادی به 954 هزار تومان رسید که با این وجود نسبت به روز شنبه 10 هزار و 500 تومان ریزش داشت.
در غروب روز پنج شنبه قیمت هر نیم سکه بر 478 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی به 269 و 176 هزار تومان قرار گرفت که نسبت به روز شنبه نیم سکه 4500 تومان و ربع و سکه 1 گرمی 1 و 2 هزار تومان کاهش داشتند.

گفتنی است، بازار سکه که در تعیین مسیر حرکتش همچنان به روند بازار ارز و طلای جهانی چشم دوخته باید دید با توجه به تمدید مذاکرات و پیش بینی های افزایشی اونس در چه مسیری گام بر می دارد./ج



انتهای پیام


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد