اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین فرصت خرید طلا چه زمانی است؟

سایت طلا : رئیس موسسه مالی و سرمایه گذاری سکند اسکایز تاکید کرد: تا زمانی که قیمت طلا بالاتر از 1300 دلار در هر اونس تثبیت شده بهترین فرصت برای خرید این فلز زرد خواهد بود.



به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، کریس کاپره رئیس و پایه گذار موسسه سرمایه گذاری سکند اسکایز ضمن اشاره به تحولات اخیر بازار طلا تصریح کرد: تا زمانی که قیمت طلا بالاتر از 1300 دلار در هر اونس تثبیت شده باشد روند قیمت این فلز زرد صعودی خواهد بود و به نظر من بهترین فرصت برای خرید است.

بر اساس این گزارش وی افزود: پس از شکسته شدن سطح مقاومتی 1330 دلاری قیمت طلا در مسیر درستی قرار گرفته و می تواند سطوح مقاومتی بعدی را نیز بشکند. به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت بالاتر از سطح 1330 دلاری تثبیت خواهد شد.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی تاکید کرد: به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت در دامنه 1333 تا 1324 دلاری در نوسان خواهد بود. اگر قیمت طلا بتواند سطح مقاومتی 1345 دلاری را در روزهای آینده شکسته و از این سطح عبور کند قیمت هر اونس طلا به زودی به بیش از 1351 و سپس 1386 دلار خواهد رسید.

ولی اگر قیمت طلا نتواند این سطح مقاومتی را بشکند و با افت روبرو شود سطح حمایتی بعدی برای قیمت طلا 1306 دلار خواهد بود./م

انتهای پیام



سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد