اونس طلا2330.15
مظنه15,461,000
18 گرم3,569,100
ارزش سکه34,833,633
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

پیشنهاد عرضه نقدی سکه در بورس کالا روی میز بانک مرکزی است

مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: امکان عرضه نقدی سکه در بورس کالا فراهم شده است.



حسین پناهیان، مدیر عامل بورس کالای ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به عرضه نقدی سکه اظهار داشت: پیشنهاد عرضه نقدی سکه در بورس کالا همچنان روی میز بانک مرکزی است.

وی افزود: طی سه ماهه گذشته 7 هزار میلیارد تومان قرارداد آتی سکه در بورس کالا منعقد شده است و این امر به معنای وجود نوسان در قیمت سکه است، زیرا به هر میزان که نوسان در بازار باشد معاملات قرارداد آتی افزایش پیدا می کند.

پناهیان با بیان اینکه امکان عرضه نقدی سکه در بورس کالا فراهم شده گفت: به بانک مرکزی پیشنهاداتی داده شده که در صورت تمایل از این ابزار استفاده شود.

مدیر عامل بورس کالای ایران همچنین در خصوص آزادسازی نرخ محصولات پتروشیمی تصریح کرد: با اصلاح فرمول توسط وزارت معدن، صنعت و تجارت شاهد عرضه های بیشتر نسبت به هفته های گذشته بودیم.

پناهیان با بیان اینکه تعادل در عرضه از مهمترین بحث های پیگیری شده است خاطر نشان کرد: طی هفته گذشته محصولات پلیمیری امکان نوسان 10 درصد رشد قیمت را در برخی از محصولات داشت و میانگین موزن در تالار 1.3 درصد است که این امر نشان دهنده سوق یافتن به تعادل است.

وی با بیان اینکه، قیمت پایه اعلامی برای برخی از محصولات در هفته های قبل دارای دامنه نوسان 10 درصدی بود که این رقم به 1.3 درصد کاهش یافته است، گفت: این امر به دلیل اصلاح قیمت پایه و عرضه به میزان مناسب بوده است.

مدیر عامل بورس کالای ایران در خصوص عرضه املاک مازاد بانک ها اظهار داشت: این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی دولت مطرح شده و عرضه املاک مازاد و یا اموال غیر منقول بانک ها در بورس کالا یکی از مصوبات آن بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد