اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترکیدن حباب بازار سهام قیمت طلا را افزایش خواهد داد

سایت طلا : کارشناس برجسته موسسه سرمایه گذاری مرک تاکید کرد: خطر ترکیدن حباب بازارهای بین المللی سهام به شدت افزایش یافته و مهمترین تهدید ضد بازارهای سهام راضی بودن این بخش از عملکرد خود در ماه های اخیر است.



به گزارش سایت طلا "اکسل مرک" تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری مرک تصریح کرد: افزایش خطر ترکیدن حباب ایجاد شده در بازار بورس سرمایه گذاران زیادی را به بازار طلا سوق داده و این مساله می تواند موجب رشد فزاینده قیمت این فلز گرانبها شود.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من طلا هنوز جایگاه مهمی در تصمیم گیری های سرمایه گذاران بین المللی دارد. افزایش شاخص سهام در ماه های گذشته تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته ولی این مساله در حال تبدیل شدن به بزرگترین تهدید ضد عملکرد بازار بورس است.

وی افزود: بسیاری از سرمایه گذاران در شرایط کنونی نسبت به خطراتی که بازار بورس را تهدید می کند آگاه نیستند و به همین علت تنها به خرید فکر می کنند.

این در شرایطی است که جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا چندی پیش تاکید کرده بود که فکر نمی کند بازار سهام در شرایط کنونی با خطر تشکیل حباب روبرو شده باشد.

مرک بر این باور است که یکی از مهمترین عوامل موثر بر تشکیل حباب در بازار بورس آمریکا سیاست های انبساطی پولی فدرال رزرو بوده است./م

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد