اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز دهمین روز مذاکرات ایران و 1+5

نشست معاونان وزیر خارجه ایران و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای ادامه نگارش متن پیش‌نویس "برنامه اقدام مشترک جامع" در دهمین روز مذاکرات آغاز شد.




دهمین روز از مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 صبح روز جمعه ساعت 10 به وقت محلی با ادامه مذاکرات و گفت‌وگوها میان سیدعباس عراقچی، مجید تخت روانچی معاونان ظریف و هلگا اشمید معاون اشتون برای ادامه نگارش متن پیش نویس توافق جامع آغاز شد.

دومین هفته آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 برای رسیدن به توافق جامع در حالی آغاز شده است که قرار است وزیر خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی از روز شنبه برای دیدار با مقامات ایرانی و گفت‌وگو بر سر مسایل اختلافی وارد وین شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های خارجی جان کری وزیر خارجه آمریکا قرار است در مسیر سفر به افغانستان و سپس چین به وین برود و با محمد جواد ظریف دیدار کند.

در عین حال منابع مطلع نزدیک به هیات مذاکره‌کننده ایران پیش از این اعلام کردند که حضور وزیران خارجه 1+5 در این مقطع از مذاکرات به معنای پایان گفت‌وگوها نیست.

روز پنجشنبه محمد جواد ظریف در دیدارهایی جداگانه با کاترین اشتون نماینده 1+5 و وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد